Oogkliniek Midden-Brabant klachtenprocedure

Heeft u
een klacht?

wat kunt u doen?

Op deze pagina kunt u lezen welke stappen u kunt nemen om uw klacht bij ons in te dienen. Allereerst dient u uw klacht bij ons in middels onderstaand formulier. Mocht het nodig zijn kunt u verderop lezen welke stappen u hierna kan ondernemen.

Wat doen wij?

Uiteraard nemen wij uw klacht serieus. Binnen drie werkdagen nemen wij contact met u op.

Wat we hopen!

Wij hopen natuurlijk dat we in een vervolgafspraak er samen uit komen en we u toch met een gerust en tevreden hart naar huis kunnen laten gaan.

Oogkliniek Midden-Brabant vindt het belangrijk dat cliënten en bezoekers tevreden zijn. Daarom streven wij ernaar om u, tijdens uw bezoek, zo goed mogelijk te behandelen, te verzorgen en te begeleiden. Ondanks deze inzet kan het voorkomen dat er dingen gebeuren die u als onjuist of onterecht ervaart. Bent u niet tevreden? Laat het ons weten, dan kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. 

De onafhankelijke klachtenfunctionaris 
Wij hopen natuurlijk dat we de klacht samen kunnen oplossen, maar mocht dit ondanks onze wederzijdse inzet niet zijn gelukt. Dan kunt u contact opnemen met de onafhankelijke klachtenfunctionaris. De onafhankelijke klachtenfunctionaris is bereikbaar via telefoonnummer 070-3105310 of via de website van de geschillencommissie. 

De geschillencommissie 

Mocht ook dit traject spaak lopen. Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de onafhankelijke geschilleninstantie die een bindende uitspraak zal doen. Oogkliniek Midden Brabant is aangesloten bij de onafhankelijke klachten- en geschillencommissie. Meer informatie vindt u op hun website: www.degeschillencommissie.nl    

Oogkliniek
Midden-Brabant
stemt met u samen af.

Of u kunt middels onderstaand
klachtenformulier
direct uw klacht bij ons kwijt.

Binnen ommegaande nemen we contact met u op.
Wij streven ernaar om samen met u
naar een prettige en juiste oplossing te zoeken.

klachtenformulier